donderdag 4 maart 2010

18: Catalogiseer je boekenkast


Al sinds het begin van het internet, komen mensen online bij elkaar rond onderwerpen die hen binden. Mensen hebben duidelijk een behoefte om op het internet gelijkgestemden te ontmoeten. Dat varieert van een nieuwsgroep voor verzamelaars van antiek, mensen die informatie en ervaringen uitwisselen over zeldzame ziekten of huishoudelijke issues, tot communities . Ik vind lezen natuurlijk het heerlijkst om te doen. Helaas heb ik er vaak te weinig tijd voor en als ik dan 's avonds nog even op bed een poging doe, worden mijn ogen vaak na twee bladzijden al heel zwaar. Ik vind het altijd leuk als mensen mij een tip geven over een leuk en goed boek en dus heb ik nu een hele leuke site gevonden waarop ik heel veel inspiratie kan opdoen en ook inspiratie kan geven!
Op deze site ( zie hiernaast)wilde ik S.Carmiggelt zoeken maar die kwam niet in de catalogus voor.
Dus heb ik Geert Mak "de eeuw van mijn vader gevonden" als toevoeging gedaan.

1 opmerking: