donderdag 18 maart 2010

23. Evaluatie

In het begin werd ik overspoeld door alle informatie. Maar ik heb wel begrepen dat je het gewoon stap voor stap moet doen en er de tijd voor moet nemen (ook al was ik af en toe ongeduldig).
De beide coaches waren gelukkig de nuchterheid zelve, maar ook stimulerend in hun begeleiding, en hebben hier en daar prima geholpen! Dit geldt trouwens ook voor sommige collega deelnemers. Achteraf viel het dus best mee.
Maar het is wel zo, dat voor je het weet ga je allemaal zijpaden bewandelen op Internet. Maar daardoor kom je ook weer leuke dingen tegen, zoals een filmpje van de laatste bibliobusdag in Het Bildt met collega Tjisse op YouTube, die je eigenlijk niet verwacht.
Al met al wordt er ook heel veel geschreven door ......tig mensen op deze aardbol. Ik vraag mij af, wat wordt er eigenlijk van gelezen? Maar misschien is het ook wel therapeutisch voor sommigen. Kun je lekker alles van je afschrijven.

Tot besluit: ik heb van alles kennis genomen en ik zal zeker dingen waar ik nog meer van wil weten opnieuw gaan bekijken, uitdiepen cq gebruik van maken zoals bijvoorbeeld de kantoortoepassingen.

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke goed!!! proficiat Els, ik vind het geweldig van je dat door hebt gezet.

    Groet Baukje dus.......................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Els, gefeliciteerd met het bewhalen van de eindstreep van 23 dingen. Het heeft wat moeite gekost, maar je hebt het toch gedaan!
    Ik hoop dat je inderdaad een aantal dingen die je voorbij bent gekomen nog eens gaat uitproberen en je hebt in ieder geval een heleboel dingen geleerd. En wat er allemaal gelezen wordt op internet (m.n. de blogs e.d.) ik denk toch wel veel. Mensen willen graag dingen delen en er zijn veel mensen die dat weer leuk vinden om te lezen, maar dat mag iedereen gelukkig zelf bepalen.
    Gr. janneke

    BeantwoordenVerwijderen