donderdag 4 maart 2010

17: Bekijk een typische Web 2.0 site naar keuze



Denk je dat je aardig thuis bent in web 2.0, blijken er honderden tools te zijn!Ik wist dat er veel op het web te vinden was maar nu ben ik er helemaal achter. Ik heb wat pagina's bekeken, die betrekking hebben op muziek, op de bibliotheek en ook pagina's die betrekking hebben op communicatie. Om te beoordelen of er pagina's tussen zitten die van nut zijn voor de bieb en haar gebruikers heb ik gewoon meer tijd nodig. Er zijn veel pagina's in het Engels en dan heb ik daar echt niet zo een twee drie een antwoord op. Wat heel handig is dat de pagina's al onderverdeeld zijn in rubrieken.

1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je als je niet oppast helemaal verdwaalt in het oerwoud van 2.0 sites. En als je niet iets concreets zoekt is er bijn geen beginnen aan. Ik kan me voorstellen dat je meer tijd nodig hebt om hier iets van te vinden, ik kan me nog wel herinneren dat ik zelf ook overweldigd was van al die sites. Je gaat lekker trouwens.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen